Kızlar daha şeker yüklemesi yaptırmadım yarın doktora sorup ona göre yol olacağım yalnız 25. Haftamdan beri tansiyon bir iniuor bir çıkıyor garip oldum hatta tansiyon yüzünden hastanede bile yattım beş gün alet aldım ölçüyorum sürekli yeni 13-9 çıktı doktor da 13 olur olmaz Alfamed al dedi aldım başımın ağrısı hafifledi şimdi. Acaba şeker var da o mu sebebiyet veriyor merak ettim