Selcann06 37+4 haftalık hamileyim sağ ayağım çok şişti ne yapamam lazım çok korkuyorum sizce doktura gitsem mi
tostperisi Selcann06 korkutmak istemem ama şişlik tek tarafta ise acil bir durum olabilir. Doktorum acil bir şekilde ultrason çektirmişti bacağımdaki damarlarda kan akışı kontrolü için
tostperisi Selcann06 bütün damarlar incelendi hepsinin kan akışı kontrol edildi bir problem olmadığını söyledi ama tekrar olursa haber ver demişti iki ekstremitede de olsa sorun yok tek taraflı olması sorun yaratır demişti