Cevkk Kızlar merhabalar doktorum Gonolf f iğnesi verdi kendim evde vurdum yumurtam büyüdü ovitrelle çatlatma iğnesi oldum dün ama beyaz bi akıntı ve kasıkta ağrı var
Yasemin97 Cevkk Tavsıyem sakın stres yapma herseyın hayırlısı oluruna bırak olmazsa bıda yaparsın nolcak boyle dusun 😊 ılkınde mınık fasulyene kavusrsun insallah 🤲🥰
Cevkk Yasemin97 ay inşallah canım benim 2 kaybım var bu ikinci aşılamam olucak inşallah ilk aşılamam tutmuştu kimyasal oldu bu ikinci inşş Bakalım ☺️
OnlyBaby Yasemin97 ay inanmıyorum harika ya benim bu ay olmazsa bol bol hayıt otlarımı içsem acaba benim tek yumurta gelişti şuan:)) çok isterdim ikiz olsun
OnlyBaby Yasemin97 ben bi senedir korunmuyorum olmuyordu gittim adetim düzensizleşti diye bişey yok dedi bi doktor takviyeler dedi adetim düzgün oldu ama hala olmuyodu doktor değiştim pcos var dedi ama büyütmedi bişey demedi klomene başlayalım dedi yani
Yasemin97 OnlyBaby hmm benım de pcos var malesef ama ıkız merakım var dedın ya pcosta yuksek çoğul gebelık🥰
Yasemin97 OnlyBaby İnşallah canım benım asla umıdını bıtırme cunku benım durum zordu hem pcos hem kılo bırde zor buyuyen yumurta ona ragmen Rabbım ol dedı oldu Allah sanada cıfter en hayırlısı en sağlıklısını nasıp etsın 🤲🤲🤲
Yasemin97 OnlyBaby Evet 2. Aşılamada olmustu ılkınde 5 tane yumurtam olmasına rağmen olmadı bunda 3 tane olup 3 ude oldu nasıp ıste zamanı o zmanmıs