Leylasfk-- Merhaba anneler 21 haftadayım detaylı ultrasyona girdim 412 grm ve 37 cm dediler sizin bebekler kaç kilo kaç cm ve kaç haftalıksınız benim ki normal mi merak ediyorum da
Leylasfk-- zeynozey bende çok şaşırdım 37 demesine hatta ben yanlış duydum zannetim kağıta baktım 37 yazıyor du valla 😀 zaten 50 cm de doğuyorlar 5 aylıkken 37 olması beni de şaşırti
Leylasfk-- Tugraseda ben detaylı ultrasyonda öğrendim özellikle profesör e gittim ben dışarı çıkınca kaç cm olduğunu unuttum kağıta baktım orda da 37 cm yazıyor du kağıtı eklemeye çalıştım ekliyemedim sizlere de sormak istedim 🙈
sulekzl Leylasfk-- bende ilk detaylıdan önce doktora gözüktüm kendi doktorum gittiği için sordum doktorum daha belli olmaz dedi 6.vea 7. Ayında belli olurmuş öyle bişey dedi
sulekzl Leylasfk--  bunlardan hangisi
Aysedugme Leylasfk-- muhtemelen başka birşey o mümkün olduğunu sanmıyorum profesör olsada boyunu o kadar uzatamaz canım 😂ya da sizin bebek 27 hafta uyumlu falan olmalı
Hilalll28 Leylasfk-- bu aylarda artık boy ölçülmüyor canım fl diye bir şey yazıyo olmalı onu 7 ili çarpacaksın. 37 başka bişeydir. Yani 37 cm ve 450 gram civarı bir bebek ince uzun ip gibi bişey olur imkansız yani. Biz 29 dayız en son 28 de 39 cm di
nermin08 sulekzl fl yazan yer var 31 mm orası canım boyu. 7 ile carpiyorsun boyunu hesaplamak için. 21,7 cm çıkıyor
nermin08 sulekzl kaç haftaliksin canım. Ultrasonda 19+5 ile uyumlu görünüyor boyu. Bebekten bebeğe de değişiyor mutlaka. Ama doktor sıkıntı görse söylerdi diye düşünüyorum.