Elaninannesii01 Kızlar sizce hangis daha konforlu ilk bebeğimde spinal oldum sırt ve boyun ağrım çok kötü oldu epidural hakkında bilgisi olan yada doğum yapan varmı nasıl geçti epiduralde sırt boyun veya ameliyat yeri ağrısı oldumu doğumdan sonra ?
CemrePektas Elaninannesii01 spinalde bel ağrısı olduysa epiduralde daha çok ağrı yaşayabilirsiniz bence. Çünkü genelde spinal konforlu derler, epiduralde kateter takıldığı için bel ağrısı yapıyor aylarca.
Ambrossia7 Elaninannesii01 normal doğum yapacaksanız isteğe bağlı epidural oluyorsunuz ağrı ve sancıları az hissetmeyi sağlıyor benimde normal doğum doktorum epidurali öneriyor 3 cm açıklıktan sonra iğneyi yapıyolarmış sezaryende epidural olmazsınız yani spinal olmanız gerekir yine genel anesteziyide artık çoğu doktor önermiyor zaten
OptOzen Sezeryanda spinal, normal doğumda isteğe bağlı olarak özel hastanelerde epidural anestezi veriliyor. Prenses doğum olarakta bilinir
Nurylmz99 Ben epidural spinal oldum hiçbir fark görmedim her yerim ağrıyodu sadece 1000 lira fark ödedim