Busradc-1928 ben onceki gebeligimde kese için gitgimde kalp atışını da duymustuk doktorda erken duyduk demizti 6 haftaliktim .bı kaç hafta sonra kalp atışı durduğu için kürtaj olmuştum .şuan yine hamileyim uygulamada 4+6 yazıyor yatin muayene olmaha gidecem bı ihitmal duyarmiyiz bilmiyorum olursa yazarım buraya da .herkezde farklı oluyor bence kalp atışı en erken 5 6 haftalik duyuliyor