Arkadaşlar benim regl dönemimden 3 4 gün önce regl kanaması gibi kanamam oldu kan pırtısı falan da geldi ama bir haftadır gıgus agrısı mide bulantım vardı regl oldum diye böyle birseye ihtimal vermedim bugun testte çift çizgi çıktı böyle bırsey yaşayan var mı acaba