Pembesarelle2 Kiray54 Henüz gebe değilim ikiz çocuklarım da yok ama ikiz bebişlere karşı zaafım var 🫶😚 Prefo Ibiza modelini çok beğeniyorum
Ikiz_annesii Kiray54 ben kraftın yan yana olan 3 tekerlekli arabasını aldim dolaptan cok cok rahat fazla da geniş degil
EmineTarik Arka arkaya olanları istiyordum baya memnun var ama ağır araba burası hep yokuş çok zorlanırm ibiza prego düşünmeye başladım
fatmatunc97 Birikii ön tarafta kalana yenidoğanken yatırdınız mı bebeğinizi? Ben de joienin arkalı önlü olanını aldım bikaç ay önce ama geçenlerde ön kısımda kalan tamamen yatmıyor diye yenidoğan için uygun değil dediler bana
Birikii fatmatunc97 evet ön koltuk yeni Doğan’a uygun değil ben 3aylıkken kullanmaya başladım kışın doğum yaptım zaten o yüzden arabaya çok ihtiyacım yoktu doğumdan itibaren düşünüyorsanız o uygun değil
fatmatunc97 Birikii 0-6 ay puset aldım ayrıca öyle dedikleri için. Kendi aracımız var zaten acil olmadıkça bebek arabasını çok kullanmam artık napıyım🤷🏻♀️
Birikii Bizde öyle yaptık kızımdan kalan bir puset vardı bi tane daha aldık 3 Aya kadar pusetle idare ettik ama pusetle zor oluyor zaten 3aydan sonra da sığmadılar arabayı kullandık