Gmzkrgz 38+3deyim. Beyaz akintim oluyor başka birsey yok. Bu doğumun yaklaştığının göstergesi olabilir mi ??
Alimenur Gmzkrgz bende bundan muzdaribim akıntım arttı ve böyle ip gibi de oluyo uzuyo gibi işaret olsa bari
aysenur30a Aysenur-2019 sebebi neymiş öğrendiniz mi? Bende de aşırı olmaya başladı 17+5 benim. Yarın doktora gidicem sorucam bakalım
Alimenur Ummuhan64 bilmiyorum ya inşallah öyledir geceden beri kasılmalarım da başladı karnım semsert oluyo uyuyamadım akşam ilişki olmuştu doğumu mu başlatıyor acaba yavaş yavaş
Ummuhan64 Alimenur Bende her şeyi deniyorum ama gelmiyor güzel kızım sancim 2 gün önce vardı azcık şu 2 gündür hiçbir sey yok napicam bilmiyorum