EPervane Meraba ,11 gundu sezaryan olmusum cocugum meme goturemiyo ucu yok , sutu sagiyorum , 2 gundu atesim kalkiyo 38 .8 mememde sertlik var sagiyorum bisey cikmiyo , neden sert ola bilir?
CemrePektas EPervane mastit olms yolunda gidiyor olabilirsin, ateşin varsa doktora görünmelisin. Memene sıcak uygulama yap, masaj yap sonra sağ. Bazı durumlarda antibiyotik kullanmak gerekiyor.
EPervane Masaj yapiyorum sagiyorum biraz sakinliyo , mastit tehlikeli biseymi ? Hec bilgim yok , evde soyluyolar korkmusda ola bilirim
mervesercandemir EPervane yani eğer ilerlerse kötü olur mastit sonuçta bir tıkanıklık demek. Benim hastaneden çıkmadan önce olmuştu. Doktor odama geldiğinde sütün nasıl diye sormuştu. Bende bir göğsümden gelirken diğerinden süt gelmiyor dedim. Hemen kontrol etti ve göğsümü sert bir şekilde sıktı. Böyle önce yeşil bi akıntı peşinden sütüm gelmeye başlamıştı. Çok canım acıdı ama eğer yapmasaydım daha çok canın acırdı demişti