Dilekadige 18 haftalık hamileyim son 2 gündür az az idrar kaçırdığımı fark ettim. İdrar kaçırma için hamilelikte erken bir hafta değil mi? Anormal bir durum olabilir mi acaba endişelenmeli miyim arkadaşlar
nmt2 Dilekadige boyle yasadim bende ama siz gec kalmadan hemen doktora gidip mutlaka sorun muayene olun
Dilekadige symag evet rahmin alt tarafında yerleşmiş demişti doktor. Peki bunu önlemenin bir yolu var mı?
guzelanne01_ Dilekadige bebeğin alt taraftaymış zaten canım doktorun demiş bu yüzden altına kaçırıyorsun Yoksa erken bir hafta 37 Haftalığım aşırı sık lavabo promblemim var ama altıma kaçırma olmadı
symag Dilekadige banada çok aşağıda erken doğum olur demişti. Maalesef bir günde 4 kere iç çamaşırı değiştiriyorum duş alıyorum bunun çözümü doğum olana kadar yok. Dr birşey yapacağını sanmıyorum bu konuda
CemrePektas guzelanne01_ ya çişim gelince hapşırık gelirse mesela 1 damla kaçıyor 😂 niye öyle oluyor ki 😂 30 haftalığım ve ilk doğum sezaryen.
Bernasnli CemrePektas mesane kasların zayıflamış kengel egzersizi var onlardan yap. Oturuyorken genitalini 1 den aşamalı olarak 5 e kadar yavaş yavaş sık yavaş yavaş bırak Aklına geldikçe yap gün içinde 1 haftada bile etki eder
CemrePektas Bernasnli kegel egzersizi işte pelvik egzersiz yapıyorum aslında, ama çok çişim gelince ve aynı anda hapşırınca 1 damla kaçıyor. Doktor sorun yok dedi ama artmadı daha öyle duruyor 😂