mucizemizibekliyoruzz merhaba bende 38+6 yim pazar aksamindan beri yalanci sanci diye adlandirabilecegim agrilarim vardi hep belim zaten mutemadiyen agriyordu. Dun aksam bi kac kez comelme hreketi yaptim sabaha karsi wc ye gittigimden nisanimin geldigini gordum ve hala belimde sadece agri vardi. Hastaneye gidip nstye baglandim aralikli 80 90 larda sancim da cikti 1 parmak aciklik var dediler eve gonderdiler aksam 6 da tekrar gidicem. Benimkisi gelmez gelmez diyordum bi anda hersey degisebiliyor hyirlisiyla saglikla gelsinler yeterki 🤗💕