Merhaba arkadaşlar dün kontrolüm vardı 1 cm açıklık varmış ve sancı çıktı sonra kanama geldi. Normalmiş muayene sonrası.
Bugün de sümüksü nişan geldi sanırsam 3. Gebeliğim ama insan yinele hiç bilmiyor gibi oluyor.
Nişan sonrası kaç gün sonra doğurdunuz ?
İlk kızımda 2 ama onda 40 haftalıktım uzun süre bekler mi?