Canım bende 36.haftada + şeklinde çıkmıştı değer yoktu yanında 1 hafta tansiyon takibi yapmıştı doktorum her ihtimale karşı. Eğer ++ olsaydı sıkıntılı bir durum olabilir ama + biraz tedbir amaçlı takip demişti. 1hafta boyunca tansiyon da hep normal çıktı şükür sonunda da tekrar tahlil yaptık ve + da geçmişti.
Seninkinde değer var aslinda benimkinde farklı ama ++ olması doktorumun dediklerini hatırlattı, ihmal etmeden kontrolüne git muhakkak, içini de ferah tut Rabbim bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏼🌸