8 Haziran sabahı çok şiddetli karın ağrısı, mide bulanmasi kusma şikayetiyle hastaneye gittim, enfeksiyon ve 3 cm açılma nedeniyle yatisim yapıldı,erken olduğu için nidicard hapi ile sanciyi durdurdurlar 2 doz ciğer geliştirici iğne yaptılar ama malesef sancı yine durmadi, ertesi gün çatı muayenesi olurken açıklık 5 cm olmuş dogumhaneye gitmemi istedi doktorum, gidene kadar 6 cm oldu açıklık, dogumhanede de kontrol ettiler 7 cm olmuş yani bebek geliyor dediler gece 2 den 4 e kadar hep nst çekildi sabah 11 de sezaryen olmama karar verdi doktorum bebek küçük olduğu için kalbi normal doğumu kaldıramaz dedi,direk sezaryen oldum aşırı korkuyordum erkek hemşireler üstümü bı anda açtılar nasıl utandim anlatamam 🤭pansuman sürdüler falan sırtıma yapılan iğne hiç acimadi zaten küçük bı igneydi 20 saniye içinde belden aşağı uyustum önümü kapattılar doktorum geldi ameliyat başlamis bebeği çıkarmışlar bile bende tepemdeki hemşireye kestiler mi diye sordum bebeği bile çıkardılar dedi uyuşuk olduğu için hicbisey anlamıyorsun ama bebeği çıkarırken biraz sarsiyorlar seni o bı gidiklanma yapıyor 🤫sonra kizimin ağlama sesini duydum hemen yanımda temizlediler çok duygulandım çok ağladım onu gorunce hem erken doğduğu için hemde resmen karşımdaki benim kizimdi benim canım olduğu için çok duygulandım çok ağladım çok şükür durumu çok iyi şuan o başka hastanede ben başka yarın taburcu olucam ve yanına gidicem inşallah, hiçbirsey korktuğum kadar kötü olmadi Allah çok büyük gerçekten ona sığınmak lazım her konuda bana dua eden tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum, inşallah hepinz sağlıklı ve vaktinde dogurursunuz Rabbim evlatlarinizi size bağışlasın banada tabi inşallah 😍sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz 😍