Kucukpandisko Kızlar merhaba 39 + 6’dan anlayamıyorum sancımın olup olmadığını o yüzden küveti doldurup girmeye karar verdim sancının nasıl bir şey olduğunu bilmiyorum diye ama suyum patlarsa nasıl anlayacağım
Durubebegim Kucukpandisko aşkım suyun gelince sanki Çeşme açmış gibi oluyor 🤣 Küveti tavsiye etmem enfeksiyon kapabilirsin
Bet1 Kucukpandisko suyun duşta ta gelse anlarsın bence çok fazla geliyor ama bilmiyorum sızıntı şeklinde gelende olabiliyormuş. Ama gene de anlaşılacağı düşünüyorum
Kubra-ulas Kucukpandisko maksat eğer sıcak su arkadaşın dediği gibi enfeksiyon kapabilirsiniz. Temiz bi iç çamaşırınızı ütüleyip vajinanıza koyabilirsiniz. Soğudukça tekrarlayın bende yapıyorum. Bana faydası olmuyor doğuramıyorum bir türlü 😄 belki size faydası olur
Aysuyaman Kucukpandisko bnde 39 +4 oldum normal doğum ikinci bebeğim bir türlu gelmiyor surekli hareketliyim neredeyse sadece akşamları oturuyorum iş yapyorum yürüyorum eğiliyorum ama yok kendini arada kasıyor göbeğim taş gibi oluyor sonra geçiyor başkada belirti yok
Bet1 Kucukpandisko suyun içinde bile gelse anlaşılır bende onu demek istedim. Ama emin olamiyorsaniz sıcak su torbası koyabilirsiniz bacak aranıza daha etkili olacaktır doğum için
yaramisa Kucukpandisko patlıyor da öyle şiddetli bişey değil. Balon patlaması bile daha şiddetli içinde pıt ediyor bişey ve su kendiliginden akıyor korkma canım. Allah yardımcın olsun bir avazda inşallah 🤲
4bebeannesi Kucukpandisko napabilirimm caresizce bekliyorum çok şiştim ama artik ellerim ayaklarim gorsen☹ hergun hurma ve ahududu cayi iciyorum ama tik yok bakalim… benden sonrakilerde dogurdular 🙄🙄🙄
Kucukpandisko 4bebeannesi evet benimkide aynı şekilde benden sonrakiler doğurdular galiba ne yapsan kendisi gelmek istemediği sürece boş nasıl ki hamilelik için kendimizi paramparça ettik hamile kalalım diye ve o isteyince geldi galiba Buda aynı hesap