Hanımlar 14 haftalık hamileyim göbek bölgem çok fazla tuylenmisti ilaclardan veya hormanlardan sanırım böyle değildi önceden hiç ağda yaptırdım ve böyle küçük sivilce gibi sivilcilenmeler oldu çok fazla oldu birde küçük küçük kızarık etrafı da tedirgin oldum bi zarari olmaz değil mi ?