mariapuder bebeğe kan ve oksijen akışının rahat olması, kas iskelet sisteminin düzgün durması için genelde sola yatmalısın der doktorlar. Fakat hep sola yatmak ödem yaptırabilir bacakta, kalçada. Genelde sola yatmaya çalış, yüz üstü zaten 20 hafta sonrası zor. Sırt üstü ya da sağa da yatarsan bişey olmaz, ama sola alışmaya çalış, bacak arana yastık alırsan daha konforlu olur