Sanie Merhaba kizlar Ilk hamileliğim ve doğum sancisini anlamamaktan korkuyorum. Nasil başlar ilk nerede hissedilir die. Artık doğsun istiyorum kızımın.
AhlaSs71 Sanie benim 39+1 hala tık yok çarşambaya kdr gelmezse kontrol de karar verip sezaryen ile alabiliriz dedi doktorum