Sevgi2605 Reyyoda Ben ilk öğrendiğimde gittim 5+3 olarak öğrendim 12.haftaya kadar folik asit dedi doktor
Havvaca Reyyoda ben 4+2 de öğrendim hamile olduğumu 4+4 de keseyi gördük. O gün başladım. 12 haftadan sonra bıraktık balık yağı içiyorum şu an
Reyyoda Ben de 12. Haftadan sonra bıraktım doktor dediği için . Arkadaşım ısrarla uzun süre kullanmak gerek vs dedi bi size de sorayım dedim demek ki kişinin değerlerine göre vs değişebiliyor