anneoluyoruuumm16 Arkadaşlar dhaa bugun 14 haftalık oldum. Geceleri prilam kullanıyorum. Sürekli uykum geliyor ve eşim saçma sapan davranmaya başladı. Ne uykusu bu bir sen mi doguracaksin vs çok moralim bozuluyor elimde değil ki uyku hali sürekli uykum geliyor
Pnr_KMRC1 anneoluyoruuumm16 prilam zaten uyku yapıyor ekstra hamileliktete uyku basması olumca gayet normal yaşadığınız komtrole gittiğinizde doktora bu şekilde uykulu olduğunuzu söyleyin eşinizle gidiyorsanız doktorun açıklamasından sonra belki abartmadığınız anlar eşiniz
adatuna Çok biliyorsa kendi gelsin doğursun. Valla böyle erkekleri anlamıyorum ne kadar saygısızlar ya. Bir sen adamsın demek istiyorum.
anneoluyoruuumm16 adatuna çok utanıyorum. Başka yerden gelin geldim. Uykum geldikçe utanıyorum. Mide bulantısı ve kusma yaşadım hastaneye götürüp serum taktirsin diye yalvardım resmen. Abarttigimi düşünüyor herseyi
adatuna anneoluyoruuumm16 siz utanılacak en küçük bir şey yapmıyorsunuz. Ben 4 ay kafamı kaldıramadım uykudan ve mide bulantısından. Bunun ayıbı mı var Gün içinde prilam içinde ben kafamı kaldıramıyordum işten bile izin alıp yatıyordum
anneoluyoruuumm16 Pnr_KMRC1 internetten de gösteriyorum etkilerini falan ama anlamayana davul zurna az malesef
anneoluyoruuumm16 adatuna yok da bana utanılacak birşey yapıyormuş gibi davraniyor kendimi baskı altında hissediyorum. Belki hamilelikten kaynaklı ama içim içimi yiyor