Dunyevi canım bende 3 yıl önce ilk çocuğumu normal doğumla yaptım çok fazla dikisim vardi 1 hafta sonraki kontrolüme üst kısimlari temizledim guzelce dusuma girdim dikislere pansuman yaptım aman dikislerin oraya jilet vuruyum deme boşver doktor bakmiyor bile bende iç dikislerim de çok olduğu için alttan ultrason da yaptı hiç acı cekmedim geri güzelce kendisi pansuman yaptı ardından karnimdan da ultrason ile bakti ama dikislerin orasini temizleyememistim zaten dogumdan önce tertemizdi çok uzamamisti rahat ol boşver kas yapiyim derken göz cikarma❣️❣️🥰