Merhaba kızlar. Doktoruma son kontrole gittiğim de 39 haftalıktık tam ve 39+6 ya yatışımı verdi normal doğum için. Suni sancıyla doğumu başlatacaktı. Ama kontrole gittiğim günün gecesi hafif pembemsi kanamam oldu nişanım geldi herhalde dedim hastaneye gittim muayene de açılmam olmadığını söylediler ve evime yolladılar ertesi gün kontrole çağırdılar nst için. Ertesi günün gündüzü de yine kanamam vardı ama doktor yine açılmam olmadığını söyledi. Tekrar evime döndüm. Bu arada kendi doktorum şehir dışına çıkmıştı ve bana yatış verdiği gün hastaneye dönmüş olacaktı. Başka doktora muayene oldum o yüzden. Neyse benim 39+1 de gece saatleri hafif düzensiz sancılarım gelmeye başladı. Önemsemedim. Ama ertesi gün sancılarım düzenli ve şiddetli bir şekilde gelmeye başladı. Eşime devam ederse gündüz hastaneye gideriz dedim. O gece sancıdan uyuyamadım gece saat 4 gibi yatağa yattım. Eşim de şiddetli bel ağrım olduğu için bana masaj yapıyordu. Sabah ezanı okunurken birden suyum geldi. Neye uğradığımı şaşırdım. Hemen kalkıp sıcak bi duş aldım sakin olmaya çalıştım. Annemlere haber verdik ve bizi almaya geldiler hastaneye gittik. Doğumhaneye alındım direk. Ağrılarım çok artmaya başlamıştı ve benim acı eşiğim çok düşük malesef. Ebe suni sancı vermeye çalıştı ve kapatmasını istedim kendi sancılarım bana yetiyordu zaten. O sıra da eşim doğumhaneye yanıma gelmişti ağlıyordum oda beni öyle görünce fenalaşmış yanımdan çıkınca bayılmaması için ebe alkol koklatmış 🤣3 saat doğumhane de sancı çektikten sonra doğum gerçekleşti ve kızım dünyaya sağlıklı bir şekilde geldi çok şükür. Kendi doktorum olmadığı için nöbetçi doktor doğumu gerçekleştirdi ve kendisinden de çok memnun kaldım. Doğumdan sonra hemen kendime geldim ağrım sızım yoktu ayağa kalktım yürüdüm çok şükür. Dedikleri kadar varmış normal doğumda doğum anında çekiyorsun evladını dünyaya getirdiğinde herşey bi anda son buluyor ve rahatlıyorsun. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. Şuan 23.günden yazıyorum. Doğumdan önce bol bol uyuyun sonra uykuya hasret kalacaksınız 😅