Arkadaşlar 19+0 haftalığım . Bugün piknige gittik kendimide pek yormadim herseyi eşim yapti saolsun fakat arabayla giderken bir çukur varmış çukura çok sert girdik bende baya sarsıldım çok sert oturup kalktım. İlk yarım saat birseyim yoktu fakat eve geldim rahmimde bir sancı başladı dakika da bir girip çıkıyor uzun sürmüyor saniyelik ama devam ediyor sürekli. Kanamam yok çok şükür.ama bebeğime zarar gelmiş midir sizce acile gitmeli miyim 😔😔