Aysee1123 Sunymom Normaldir. Burda bazı kızların doktorlarının en fazla 3 kilo al dediğini okumuştum 20 ye kadar. Demekki normaldir ☺️ Herkeste farklı oluyor bende 1 kilo almışım 20+3 teyim
anneoluyoruuumm16 Sunymom 14. Haftada 7 kg veren ben. Bulantım kusmam olmasaydı da keşke kilo alsaydım
aysenur30a Sunymom 17+5 kilom aynı 50 yim. İlk 3 ay bulantılardan 2 kilo vermiştim 48 e düştüm. Şuan 50 olmuşum tekrar :) sabit kiloyla gidiyoruz bakalım 🤷🏼♀️
Sunymom anneoluyoruuumm16 ah ah çok zor 19.haftaya yeni girdik ama bikac kere.kusma yaşadım çok zor birşey Allah sabır versin ama inşallah en kısa zamanda geçer 🥰