merhaba bilenler cevap verirse çok sevinirim. Spinal anestezi olan insanlar bir aletten bahsediyor ağrı kesici veriyormuş spinal iğnesi aracılığıyla doğumdan sonra ?? Ben ilk dogumumu spinalle belden assagi uyuşturma ile sezeryan oldum. Ama bana sadece ameliyata girmeden belimden iğne yapıldı ve uyusturuldum odaya çıktığımda belimde herhangi bir iğne bir damar yolu vs yoktu? İnanılmaz acılar ağrılar çektim inlemekten mahvoldum bana ağrı kesici verilmedi mi? Bende bir şeyler yanlış mı yapıldı ?