Eylul_sare 33+1 deyim Ayaklarım çok ödem topluyor ama sol ayağım sağ ayağımdan daha fazla ödem topladı ve o kadar şişti ki kütük gibi oldu ayak parmaklarım bile şişti yani dokunamıyorum çok acıyor başına gelen var mı? Önerisi olan varsa çok mutlu olurum😔
Mutlulukkk Eylul_sare ayaklari havaya dikmek lazim diye biliyorum ve bol bol su icmek gerek. Tuzu azaltmayi soylemiyorum bile zaten :)
minikoannesi123 Eylul_sare 34 35. Hafta arası aynısı basima geldi. Bol su, kısa yürüyüşler iyi geliyor
Basak3417 Eylul_sare bol bol su için tuzu olabildiğince az tutun doktorum günde tükettiğin tuz çay kaşığını geçmesin demişti kısa yürüyüşler yapın
Eylul_sare tostperisi Mutlulukkk tuz hiç tüketmem suyu da 2 litre içiyorum anlamadım çok fazla ayakta duruyorum galiba ondan
tostperisi Tek bacak ise doktorum acil bir durum olabileceğini söylemişti bu yüzden bir kontrol ettirmenizi tavsiye ederim derin ben trombozundan şüphelenmişti