Biz 40+1 de normal kontrole gittik doktor doğum olmazsa pazartesi gel dedi ertesi gün sabahtan başlayan bir karın ağrısıyla akşam acile hastaneye gittik acilmam bir cm idi. Daha sonra 3 saat sonra gel ilerleme varmı bakalım dedi bende tık ağrı falan olmayınca gitmedim cumartesi geçti yine birşey yoktu pazar sabahı kalktım evi sildim girgirladim oturarak sonra eşimle dışarı tur atıp geldiğimizde merdiven yüksek olduğundan biraz ağrım oldu birlikte yemek hazırladık yedik falan yine birşey yok sadece sabah çok hafif lekelenmem geldi pazartesi oldu sabah 8de uyandım evimi topladım kahvaltımı yaptım hastane yoluna koyulduk yürüyerek girdiğim kapıdan yürüyerek çıkmak nasip oldu daha sonra doktor o gün orda olmadığından acile yönlendirdiler . Acilmam 2 cm olmuştu ve lekelenmem başlamıştı daha sonra günüm geçtiği için yatış verildi .yani pazartesi öğlen 12 de yatış yapıldı 12, buçukta suni sancı fitili verdiler saat 4 e kadar tık yoktu 4 ten sonra sancılarım başladı ama açıklık falan aynıydı gidip gelip bakıyorlardı saat bilmem kaçtı artık 5 dk da bir tutmaya başladı sonra dakikada bir daha sonra dakikada birkaç kez ilk dogumumdu diye çok zorlandım ister istemez suyum falan hepsi orda geldi acilmam yavaş yavaş ilerlemisti tabi o arada ben sürekli sıcak suya girdim ikindim doktor bilmesede sıcak sudan ve sancı anındaki bagirmadan sonra baya bir midem bulandı midem bulandikca acilmam oldu en son sezeryana alın diye yalvardim ama ebemden Allah razı olsun bitti dedi az kaldı dayan gece saat 1 buçuk falandı 6bucuk cm acilmam vardi gelip tekrar kontrol ettiğinde doğuma hazırız dedi ve 10 dk sonra oğlum kucagimdaydi gerçekten doğduktan sonra yeniden dirildim sanki ne acı hicbirsey kalmamıştı şuan 5 gunluguz ve evdeyiz size tek tavsiyem bol nefes alıp verin benim ablam yanımdaydı oda 2 aylık hamile sırtımı sivazlamaktan çok yorulmuştu Rabbim insanda razı olsun herkese bol ağrısız doğumlar olsun biz kadınlar çok güçlüyüz