hatice0 26+2 haftalık hamileyim kızım olacak hayırlısıyla ama hala isim de karar veremedik güzel anlamlı isimler önerir misiniz ❓😌😊
gamzosgamzos hatice0 benim iki kızım var ilk kızımın ismi Ecrin Dua küçük kızımın ismi Mihra Simay ☺️
Bir_tirtilannesi hatice0 kızım oluyor Nehir koyacağım ilk kızımın adı da Almira 🤍 onun dışında hoşuma giden isimler; Meva Mina Aren Güneş Defne Nil
Tugbazdmr hatice0 27 haftalık hamileyim eşimin isteği üzerine Umay koyacağız eski Türklerde (Orhun yazıtlarında ) hayvanları kadınları ve çocukları koruduğuna inanılan tanrı demek.