Damla22306 Kadın doğum polikliniği kaçta kapanıyor benim biraz kahverengi leke geldi de ondan soruyorum 6. Haftamızdayız belki kalp atışını ve kesesini de görürüz
Nur05 Damla22306 gittiniz mi hastaneye. Benimde lekelenmem var doktorumla telefonda konuştuk kırmızı olmadığı sürece korkmamam gerektiğini söyledi