Ftmskry Kızlar 15 +5 hamileyim folik asit kullaniyorum birde tiroit yuksekligi cikti onada hap kullaniyorum doktor bu gidişimde kan hapi verdi onla tiroit ilacini bir kullanmak zarar verirmi bebege?
Muhammedamine Ftmskry ne alakası var canım aralarına 1 saat ara koyup içebilirsin bende kullanıyorum sabah erken bir saate triod ilacını alırsın demir hapıda aç karınla içiceksen kahvaltıdan 1 saat önce içersin veya kahvaltıdan 2 saat sonra .
zge_frdi Ftmskry ben 30 haftaya girdim en başından beri troit hapi kullaniyorum. Troit hapini 6 da falan kalkip alıyorum kan hapini da en az 1 saat sonra aliyorum hicbir sıkıntı olmadi cok şükür
Serraaa Hayr canm zararı olsa doktor vermezdi zaten kullanan oyle cok bende kan hapıyla ne ilaçlar kullanıyorum sıkıntı yapma
Tiredmother Doktorum kan ilacını yemekten 2 saat sonra içersen mide bulantın vs olmaz dedi bana. O yüzden troidi kahvaltıdan önce içiyorum vitamin ve kan ilacını uyumaya yakın içiyorum
Tiredmother Ftmskry kan ilacı hep aç karnına deniyoda doktorum sonra içsen de olur dedi öyle iç bence kusmaktan iyidir
MerveSglk95 Sabah kalktıgında ilk başta troid ilacını iç aç karnına yarım saat sonra kan ilacını iç ben öyle yapıyorum bi zararıda olmadı 😌