zclkkubra Hanımlar 10 haftalık gebeyim biliyorum halsizlik falan normal ama 2. Gebeliğim ve ayağa kalkamıyorum namaz kılamıyorum o derece halsiz isteksizim Demir’in de düşmüş ilaç başladım ama koku hassasiyeti mide bulantısı yanması çarpıntı sık idrara çıkma bitirdi beni hormonel olarakta aşırı hevessizim Verdiğim nimete sonsuz şükürler olsunlar hepsi normal biliyorum ama bakıyorumbazı hamilelerin doktorları bu durumlarda çabuk toparlanmaları için serum vs yazıyorlar iyi oluyorlar siz bu durumda biraz daha iyi hissetmek için serum kullandınız mı tavsiyeleriniz var mı?
Sekerportakali9 zclkkubra seninle aynı durumdayım günlerim acayip boş geçiyor ve bu yüzden hep bi suçluluk hissediyorum bende 7+2 deyim henüz gebeliğini gebelik gibi geçirmeyip enerji dolu geçirenlere hayranım
ayisigi12 zclkkubra söylediğin şeyleri mide bulantısı haricinde birebir yaşıyorum. Gerçekten çok zor bi durum ekmek almaya bile gidemiyorum. Demirim eksik ama doktor demir ilacı 3 ay öncesinde veremem falan dedi. Serum da hiç takınmadım. Evde yata yata geçiyor ama sıkıcı yani
Melal zclkkubra şuan sana hiç geçmicekmiş gibi geliyor ama geçicek canım merak etme bazı gebeler bunları yaşıyor bende yaşamıştım gerçekten can sıkıcı ama hiç moralini bozma geçiceeek
bdenerigokce zclkkubra 1 gün çok kötü olmuştum hatta zehirlenmeden şüphelenmiştim, mide bulantısı baş ağrısı kusma bel ağrısı her şeyi yaşayan biriyim o gün kusma olmuştu sadece, acile gittim kan alındı ve serum takıldı, acile gidebilirsin
zclkkubra Sekerportakali9 ya bu hevessizlik yata yata daha da hasta olmak Allaha hamdolsun inşallah sağlıkla bebeklerimiz büyüsün
zclkkubra ayisigi12 aaa neden verememiş ki benim çok düşmüş tuvalete bile gidemiyorum nasıl vermez ki
ayisigi12 zclkkubra evet. Çok halsiz olduğum için özellikle ilaç vermesini söylemiştim biraz kendime gelebilmek için ama öyle söyledi