Papatyam17 Merilu bız de 20+6 olduk ben de bı kere tekme olarak hissettim bı daha da hissetmedim normaldir diye düşünüyorum
Sema-5527 İlk gebelikse normalmiş yakında hissedersiniz . 23 24 e kadar hissedilmezse doktora sormak lazımmış