Fatosbulut Kızlar geceden beri karnımda bi ağrı var adet ağrısı gibi ama ne çok ne de az böyle bi ağrıyor bi geçiyor sürekli uyutmuyor da beni, bu ağrı normal mi yoksa doğum belirtisi olabilir mi
Sinemserif Benimde 38+4 son bir haftadır aynı ağrı bende de bar canım gece sağıma soluma bile dönemiyorum yeri geliyor yataktan zor kalkıyorum ne ağrısı acaba bu
Fatosbulut Sinemserif valla bilmiyorum ki ne ağrısı olduğunu ama çok huzursuz ediyor anlamadım bende ilk gebeliğim olunca, yarın kontrolüm var bakalım bi sorucam dr ye