Destiny21 Kızlar son 1 aydır sabah uyanınca ayak tabanımda aşırı ağrı oluyor sizde de var mı böyle bir sorun
Dodomoms Ödem ve kilodan canım doğurup yükünü azaltinca anca geçiyor aylarca çektim kızımda bilirim çok kötü bisey
Esmamam Bende de var sabah uyandığımda sanki saatlerce yürümüşüm de yere basınca acıyor demek genel sorunmuş olabiliyormuş