Merhaba kızlar trendyolla e bebek aynı ürünler arasında baya fark var e bebekde daha ucuz acaba ürün orjinal değil ondanmi yoksa niye bu kadar fark oluyor mesela siveno çamşr sabunu 750 ml trendyolda 89 tlyse ebebekde 1500ml 109 tl hele çoğu zamanda birazda indirim oluyo fiyat iniyo nerden alıcağıma şaşrdm sizce ebebktemi iyi değil yoksa trendyol fiyatlarmı uçuk?