Turkan1234 Kızlar böyle sanki boynumun yanlarından enseme doğru çamur sıçratmışlar gibi lekeler oldu. Güneş kremi kullanmaya dikkat ediyorum ama çok kirli bi görüntü oluştu. Var mı benim gibi olan doğumdan sonra geçer mi canımı sıktı
Turkan1234 Pemberuya ya aslında et beni değil güneşte kalmışımda kararmış gibi ama eşit bi kararma değil alacalı
oznuuraslan Bendede olmuştu ilk hamileliğimde ben sürekli ıslak mendille falan sildim biraz rengi açılıyordu doğumdan sonrada kese tarzı bi bezle sildim. Size tavsiyem gitsin diye sürekli silin temizleyin bişey yapmayıp beklerseniz temizlenmiyor kalıcı oluyor