Annesininbebegi daha 4.5 haftalıksın daha yeni öğrendin demek ki ve bırakmak da istiyorsun o zaman emin ol ve İnan ki yapabilirsin. Paketten adete düşmüşsün bu da başarı 👏🏻 Bir taneyi gün içerisinde Fırtlara böl, çok istedin iki fırt al söndür sonra Bi fırt al söndür bir adet sigara içmiş olursun böylece ve bir haftaya kalmaz bırakırsın aklına her geldiğinde su iç kocaman bardaklar var ya 400 ml falan mudoda satılan Water yazıyor renkli renkli onlardan edin, aklında geldikçe suya aban 😂 Sonra 6. Haftaya girerken de tüm sigaraları kaldır eşin de evde yanında içmesin ve gerçekten başarabilirsin. Ben yaptım 15 sene içmenin ardından gerçekten bu yöntemle bıraktım. Bir hafta içerisinde bıraktım ve sadece sonraki bir hafta biraz zorladı o da kriz şeklinde değildi, yanımda biri içtiğinde dumanı kokladım önce bir defa rahatsız çok etmiyordu, iki haftanın somunda ama inanılmaz rahatsız etmeye başladı duman bile. Kültabşası kokladım bi kere yanlışlıkla nasıl midemi bulandırdı anlatamam. Sen de yapabilirsin 👍🏽👍🏽👍🏽 İnan kendine ve 6. Haftaya kadar sınır koyarsan yaparsın. Benim şuan 10 hafta oldu bırakalı valla aklıma bile gelmiyor. Çok gerekirse Doğumdan sonra yine içeriz şimdilik ama vicdan azabı çekeceğime bi hafta kadar yokluk çekip bıraktım ve gerçekten sandığın kadar zor değil, ben hep dönerim bence yapamam sanmama rağmen yaptım e bu kadar gün olmuş şimdi başa mı sarayım canım e şu kadar saat olmuş su içip uyuyayım da başa dönmeyeyim diye diye geçti. Yapabilirsin 👏🏻👏🏻👏🏻 bu arada O zamanki doktorım acayip sigara karşıtı bir adamdı bana 6. Haftaya kadar mühlet vermişti o zamana kadar zaten depondan yiyecek o yüzden şuan azalt ve 6. Haftada bırak Demişti, sen de süper bi haftadasın şuanda 🙏 Başarılar