Seribanakkurt 3 trimestire girdik ve havalarda sıcak olunca birşey yiyesim gelmiyor ama çocuğunda gelişiminin geride olmasını istemiyorum neler yemeliyim
Ozlm_31 Seribanakkurt muz badem ceviz sut yiyebilirseniz çiğ kaşar öyle gidip gelip dolaptan parça parça alıp yiyin
Beybiacar Seribanakkurt sadece 1 hafta dene günde bir kase bebe bisküvisi ve süt yanınada muz farkı inşallah göreceksin
Ozlm_31 Seribanakkurt o zmn sağlıklı olur inşallah doktorum bana hiç bisi yemesen de besleniyor demişti 4 aylığız kusuyorum yemek yiyemiyorum bisi olmaz günde Bi bardak süt içsen bile yeter demişti
Gozde_52 Ben 15+4 de gittiğimde bebeğim bir hafta önde gidiyordu herşeyiyle gelişimi iyi demişti doktorum ben kefir muz çok tuketmistim o hafta gerçekten işe yarıyor muz zaten aşırı kilo aldırıyor bebeğe 117 gramdan 150 grma çıktı tospik🤗🤭 şimdi 17+2 oldum kaçtır bilmiyorum tabi..
Aegean Canım bebeğin kilosun da en etkili şey genler tabi ki ama ben ilk aylardan beri deli gibi kaşar yedim valla 😄 Yumurta süt falan da her gün tükettim ama en çok kaşar öneriyorum sana. Bebişim 3.990 kg doğdu🙊Şimdi dalga geçiyorum kaşarları gömdün gömdün tombiş oldun diyorum 😄Umarım senin yavrun da sağlıkla doğar🥳
Gulsum9290- Mutlaka ev yoğurdu, ıspanak, ve yumurta çok fazla kilo aldırıyor bu besinler. 36 haftalığım ve bebeğim şu an 3840 kilo tahmini 4400 ile doğum olacak
MoonLighty Gulsum9290- yumurtanın nasıl piştiği önemli mi acaba ? Haşlama mı olmalı yoksa yağda kırıp yiyince de aynı etki olur mu
Gulsum9290- MoonLighty Haşlama olursa daha iyi ama az pişmiş değil asla. Çiğ ve akışkan olmayacak. Doktor önerisi. Omlet de yapabilirsiniz ama o da ekmek banmalılar olmayacakmış
Aegean Seribanakkurt Evet evet marka farketmez bildiğin kaşar peyniri🙊 Peynir seven biriysen her gün ye