Sinemserif Selam kızlar 38+4 teyim açılma başlamış dedi doktor çatı muayenesinde. Meryem ana otu nasıl kullanılır nasıl yapılır yardımcı olur musunuzzz
Elif_emir Sinemserif ay onu bilmiyorum da 38+2 yim bende yarın doktora gideceğim cuma günü doktor bana açılma yok demişti. İnşallah vardır şuan açılmam birşey yaptınız mı açılmanız olması için. Bir diğer sorum da kaç günde bir kontrole gidiyorsunuz
Sinemserif Son 2 haftadır falan yürüyüş yapmaya çalıştım günde yarım saat bir de evde hep temizlik falan hareket onun dışında pek bişey yapamadım canım inşallah olmuştur seninde 🙏🏻
Elif_emir Sinemserif Sinemserif ay inşallah olmuştur. Ya bide benim kasıklarım vs de ağrımıyor şu haftadayım çok nadir kasıklarım ağrıyor yarım saate bir tutuyor.böyle giderse sezeryan mı olurum ya
Sinemserif Elif_emir benim de kasıklarım bayadır ağırıyor canımm hayırlısı olsunn hepimiz için inşallah 🥰
Sinemserif unlusura unlusura hastaneye götürüyoruz sanırım bir kap su içine koyup Meryem suresi bas felak ve Yasin okunması gerekiyor galiba ama benimde tsm bir bilgim yok