mydeno13 verammmm00 benim de 7 haftalık göğüs ağrınız varmı acaba ? Ben 2. Hamileliğim böyle olmamıştı ilkinde
anneoluyoruuumm16 verammmm00 alttaki görselde sanki ellerini iki yana açmış bir bebek yatıyor gibi sadece bana mı öyle geldii🫣
verammmm00 mydeno13 şimdi 7+5 oldum ağrı gibi değil de hassaslaştı baya ikinci bebeğim benim de kızımı hala emziriyorum ve canım yanıyor bazen
irem01 mydeno13 benim de ikinci hamileliğim 6 7 den beri o kadar ağrım var ki dokunamiyorum çok fena. Sütyen takamiyorum resmen. İlkinde hiç böyle birşey yaşamamıştım 🙄
AleynaResul Kubracns doğru mu bu yaa benimkide solda hep ama böyle olup kız doğuran birinide duymuştum 😅
Kubracns https://imgyukle.com/i/rHFCKY Bak burdan bakabilirsin benim bebeğimde sola tutunmuştu erkek bebek bekliyorum 37 haftalığım
civcivsuyum Daha susam kadar nasıl belli olsun ki 😂 sağa sola tutunmakla alakası yok maalesef beklemeniz lazım
Kubracns AleynaResul bende doğru çıktı canım kuzenimin bebeği sağda benim ki sola tutunmuştu onun ki kız benimki erkek oldu elhamdulillah 🙏
AleynaResul Kubracns desenize benim oğlan geliyor o zaman içime öyle doğuyodu zaten de emin değildim bakalım bayramdan sonra belki gösterir kendini 😅 sağlıkla gelsin hepsi inşallah 🌼
adatuna verammmm00 kesenin yeri, duruşu ile cinsiyetin hiçbir alakası yok. Bu tamamen ultrason açısı. Cinsiyet için 15-16.haftayı beklemelisiniz.