Kuzuletta devlette genelde önce normal olacağı için yapmıyorlar. Çatın dar hadi sezaryene demiyorlar deniceksin normali diyorlar. Sancı ya da su gelmesi varsa o zaman yapıyorlar çatı muayenesi. Genelde böyle işliyor. Özelde ise 36dan sonra bakıyorlar yaparsın yapamazsın, ya da ssvd için işte 36da harekete geçiyorlar.