Adet günümden önce lekelenmem başladı idrar ve kan tahlili sonucunda gebelik var ama ultrasonda görünmedi çok küçük olduğu için .Kan pıhtılaşması var . Oksapar iğne ve corasprin kullanmaya başladım 3 gündür . Dün kırmızı kan şeklinde akıntım oldu hastaneye gittiğimde tekrar kan tahlili ve prolutondepot iğne verdi . Şuan kahve rengi akıntı var . Sizce bebeğim tutunur mu ? Böyle durumla karşılaştınız mı yardımcı olur musunuz ?