AnneAdayi27_ arkadaşlar hamileliğimin başından beni kahverengi akıntı şeklinde lekelenmelerim oluyordu 8. Haftama gireceğim pembeye döndü sonrasında sildikçe geliyor . dün Doktora gittim gerekli testleri yaptı kalp atışını duyduk kesenin etrafında da kanama alanı yok sağlıklı ilerliyor gebelik yerleşme kanaması da olabilir ana biz kötüyü düşünmek zorundayız sen dinlen bol su iç dedi. Alttan bakınca biraz kanama var birikmiş biraz saha gelebilir ama devamı gözükmüyor dedi kan uyuşmazlığım var eşimle, iğne vuruldum fakat şuan da adet sancım gibi ağrı giriyor arada , sildikçe kan gelmeye devam ediyor. Gebe olmasam şuan adet döneminde olmam gerekiyordu sizce sancı ondan dolayı mı ne yapmalıyım . Bu durumu yaşayan anne adaylarınız var mı.Korkmuyor değilim 😔
Asye22 AnneAdayi27_ dinlen canım bol bol uzat ayaklarini dinlen çok yürüme iş yapma bide doktor progestan AP yazmadimi düşük olmasın diye
AnneAdayi27_ Asye22 yok bir şey yazmadı sadece kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum. Bol dinlen ve su iç dedi. Acile gitmelimiyim sence ne yapacağımı bilemiyorum