samimigaye Ben dr lütfi kırdar şehir hastanesine gidiyorum genelde doktorların asistanları bakıyor sabit biri olmuyor ama memnunum yani oldu olalı oradan takipliyim artık gide gele taniyorlar zaten ilgililerde çokta rahat randevu buluyorum valla öyle yoğunda olmuyor çok acillik birseyim olursada kadın doğum acile gidiyorum orda da sıra olmuyor nerdeyse herseyimle ilgileniyorlar bu yandan çok iyi bir hastane gebe okuluda var ücretsiz seni önceden doğumada hazırlıyorlar kafanda soruda kalmiyor bu hastaneyi öneririm