Arkadaşlar 19.Hafta'da elini karnı'na koyup kalp atışını hissetmekte nedir.Mantıklı olun biraz, o bebek sizin karın kas ve yağınızdan önce su dolu kese içerisinde.Tıbbi olarak kalp atışını eliniz ile hissedemessiniz.O zaman kimse kalp dinletmeye gitmesin elini koysun kalbi atıyor tamamdır.
@mvx sizde bence doktor'unuzu değiştirin. ;) Çok merak ediyorsanız steteskop alıp dinleyin bu daha mantıklı. :)