Serap-asel Özellikle sabahları uyandığımda ayak tabanlarım çok agrıyo 26+3 haftalığım artık bacaklarım ağrıyo ayak tabanlarım ağrıyo benim gbı olan varmı
semosderler Serap-asel bende de bir süre oldu sonra yememe dikkat ettim düzeldi , ödemden kaynaklı olduğunu düşünüyorum bende
Gizem_cetinbas Serap-asel 24 haftalığım özellikle geceleri ve gündüzleri ayak tabanlarım bileklerim ağrıyor şişiyor doktora söyledim tuzu azalt dedi çok tuzlu yiyorum 😅 ilk oğlumda 32 haftamda başlamıştı ama bu sefer çok erken başladı
Prensannesi72 Serap-asel valla benimde öyle ödem oluyor ayak tabanlarım çok ağrıyo yürüyemiyorum fazla ayakta duramıyorum dizlerim ağrıyor
Serap-asel Prensannesi72 benımde öyle aslında yürüyüşte yapıyorum ama sabahları özellikle aşırı ayak tabanlarım ağrıyo bacaklarım ağrıyo acaba haftalar ilerledikçe daha çok artarmı
Prensannesi72 Serap-asel Aynen benim de öyle git gide insan agır oluyor ya ondan ağrıyor ödem de yapıyor vücut 29+5 haftalığım
Nihan32 Serap-asel ayak ağrısı ödem 36 haftalık hamileyim ayaklarım çok ağrıyor 37 numara ayakkabı giyiyordum şuan 40 numara yediklerime dikkat ettiğim halde böyleyim tuz şeker geç yemek yemek yok yürüyüş yapıyorum ne şimdi ne doğumdan sonra bana bakabilecek kimse yok her işimi Kendim hallediyorum dusunun o halde .bile ödem oldu evde
Pnr_KMRC1 Serap-asel bana iyi gelmişti demek herkeste aynı etkiyi yapmıyor geçmiş olsun inş ağrılarılarınız geçer🌸
semosderler Serap-asel yaz meyvelerini fazla tüketmeye başlamıştım ve ekmek bi tık fazla yiyordum meyveyi azalttım ekmeği tamamen kestim , artık çok şükür elim ayağım şişmiyor , o dönem basamıyordum bile aşırı şiş oluyordu farkını net gördüm
Tugceoznr Gizem_cetinbas bende siz gibiydim dizlerime kadar ödem vardı hem çok erken başlamıştı ödemim dizlerimin ağrısından çömelemiyordum normal doğum istiyorum birde birde haftalar yürüyemem yerimden kalkamam ben yapamam diyordum eklem romatizması da var ağrılar 2 kat oluyordu evde temizlik dahi yapmadım diz ve ayak ödemlerimden çok kötü ağrıyı çünkü hem yardımcı geldi ama şuan 39+3 teyim dün temizlik yaptım 38 haftadan sonra anlamsız bi şekilde ağrılarım geçti ayağımda hala ödem var tabi çok ayakta kalınca şişiyor ama hiç ağrım kalmadı dizimdeki ödem falan gitti dün bildiğin yerleri çömeldim öyle sildim hiç dizlerim ağrıtmadı sıkıntı olmadı çok sevindim 😂
Serap-asel Gizem_cetinbas Allah yardımcımız olsn suan böyleysek ilerleyen haftalarda ne olur bılemıyorum
Gizem_cetinbas Tugceoznr arada bir bende çok iyi oluyorum deli gibi iş yapıyorum ama gece onun acısı benden çok fena çıkıyor bide daha 24. Haftadan fok balıklarına döndüm şiştim eğilemiyorum oturduğum yerden yuvarlanarak falan kalkıyorum oturup kendime gülüyorum 🤣😂
Serap-asel Tugceoznr inşallah geçer hepımızde çünkü zor olyo oturup kalkmakta olsun yürümekte olsun zor olyo