Herkese merhaba 🌸
7 aydır evliyim. Gebeliğe Mart ayında karar verdik. Mart ayından bu yana sürekli bi belirtim var gibiydi. Her ay göğüslerim sertleşir ve hassaslaşır. Reflü şikayetlerim mide yanmam başladı mart ayından bu yana.
Bu ay sol kasık ağrım var 3-4 gündür. Şeffaf -beyaz vajinal akıntım vardı birkaç gündür. Bugün akıntım şeffaf olarak önceki günlere oranla daha fazla var.
5-6 gündür de midem yanıyor reflü şikayetim var baya. Göğüs uçlarımda hafif kararma görüyorum. Normalde hiç aksamaz adetim. Bugün olmam lazımdı. Hemen kan versem mi yoksa 3-5 gün daha beklesem mi