Kızlar merhaba. Bugün itibariyle 31.haftam doldu. Protestan fitil kullanıyorum. Fakat sabah akıntımda kahverengi lekelenme vardı. Kadın doğum hastanesine gittim açılma sancı falan yoktu. Ciğer geliştirici iğne ve yatış yapacaklardı fakat doktorum orada olmadığı için istemedim. Başına böyle bir şey gelen oldu mu? 😢