Duygu281 Kızlar merhaba 25+2 haftamdaydım fakat 3 günden beri iç çamaşırım ıslanıyor bu sıvı gelmesi normal mi ? Yaşayan varmı
Ayse5377 Duygu281 daha önce bu konuyla ilgili gitmiştim doktora , suyun normal idrar olabilir dedi eğer içiniz rahat edecekse doktora görünün .benim hala oluyor o şekilde 31.haftadayım ,bebek hareketleri normalse suda bi sıkıntı yok demişti doktorum.
Duygu281 Ayse5377 Ya karnımda hareketlerini çok rahat hissediyorum bugün de hissettim dün de hissettim tekmelerini gece de aynı şekilde ama idrar olsa hafif kokusu olmaz mı inşallah Endişelenecek bir şey yoktur ilk hamileliğim tedirgin oldum ben de
Duygu281 Ayse5377 on gün önce doktora gittim bebeğin suyu gayet iyi dedi kilosu boyu iyi dedi on gün geçti üstünden üç günden beri de bu şekilde sıvı gelince tedirgin oldum
Ayse5377 Duygu281 bende olmadan bi gün önce gitmiştim doktora ama içim rahat etmedi tekrar gittim korkacak birsey yok dedi bende hala devam ediyor o akıntı kontrollerde bi sıkıntı olmadığı için bende takmıyorum.
Duygu281 Ayse5377 teşekkür ederim ben de yarın gideceğim doktora tekrardan en azından yarına kadar içimde kötü birşeyler kurmam :)